Áno, tomu nešváru fenoménu dnešnej jutjub doby prepadli aj chlapci z najznámejšieho slovenského kresťanského mládežníckeho projektu. Projekt nazvali Godzone Daily, čo je klamstvo hneď na úvod (daily, eng. – denne), ale veľkodušne im to odpúšťame.

Výhody / Nevýhody

  1. Po dvoch dieloch sa zdá, že to nebude robiť stále ten istý človek a to je v záplave “kukajte sa dookola na môj ksicht” vlogerov svieža zmena
  2. Chalani robia videá, ktoré sú svojou dĺžkou pozerateľné, takže nemusíte od dielu číslo jedna zabíjať 10 minút svojho života.
  3. Je to ale vlog a vlogy zosobňujú mnoho z toho, čo sa nám na internete hnusí: predstieranie autentického obsahu, egocentrizmus, clickbaitové lži a zbytočnú, nudnú vatu. Bude toto aj ich prípad? Dúfame, že nie. Každopádne to pokojne sledujte, zatiaľ to pozeráme aj my a je to fajn. Toť, ich YT kanál.
Reklamy